вологість:
тиск:
вітер:
Із завершенням терміну дії ПСО та переходом на нову модель договірних відносин, а також протягом всього міжсезоння ДКП «Луцьктепло» наголошувало на необхідності повних та вчасних розрахунків споживачів за отримані послуги, оскільки лише це може дозволити зберегти чинну ціну на природний газ для населення та не допустити кардинального дорожчання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води.
Як повідомлялося, найкритичнішим періодом є жовтень-листопад – час початку опалювального сезону, коли об’єми споживання газу різко збільшуються, а надходження коштів за спожиті в міжсезоння послуги залишається низьким.
Для упередження негативних наслідків та в міру фінансових спроможностей підприємство здійснювало передоплату за рахунок надходжень за послуги, надані підприємством, однак низький рівень розрахунків за послуги, спожиті у вересні, не дозволяє повністю покрити витрати за об’єми газу, що споживається в жовтні.
Рівень розрахунків населення за надані послуги у вересні станом на 20 жовтня становить лише 64%, що не дозволяє підприємству вчасно розрахуватись за замовлені обсяги природного газу в жовтні.
Не дивлячись на те що в жовтні населення сплачує за послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, спожиті в вересні, підприємство змушене оплачувати за природний газ в поточному місяці з врахуванням збільшення об’ємів у зв’язку з початком опалювального сезону, адже заявлені об’єми газу за місяць розраховуються як середнє споживання за відповідний період протягом минулих трьох років.
Наголошуємо, що неповна оплата за природній газ є підставою для розірвання договору з постачальником ТОВ «Нафогаз Трейдинг» в односторонньому порядку. Для продовження надання послуг підприємство буде змушене шукати постачальника на ринку, де ціна набагато вища за ту, яку наразі має підприємство. Зрештою, це призведе до перегляду тарифів та кардинального дорожчання послуг.
Відтак, закликаємо споживачів вчасно і в повному обсязі сплачувати за спожиті послуги аби в подальшому гарантувати їх отримання за діючими тарифами.
Нагадуємо, що найзручнішим сервісом для оплати послуг підприємства без комісії, відслідковування об’ємів споживання, контролю нарахувань та оплати, а також передачі показань лічильників гарячої води є Особистий Кабінет побутового споживача ДКП «Луцьктепло». Наразі його користувачами є лише 9% споживачів підприємства.
Інструкція з реєстрації в особистому кабінеті доступна за посиланням.
ДКП «Луцьктепло» переводить котельні в зимовий режим | Оприлюднення намірів про коригування тарифів на послуги ДКП «Луцьктепло» |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»