вологість:
тиск:
вітер:
Листопад 2022 року став місяцем існування в реальності, до якої підприємство готувалося, але досвіду роботи в якій досі не мало.
Так, аварійні відключення електроенергії відчутно вплинули на роботу підприємства, теплоґенеруючого, насосного обладнання котелень, центральних теплових пунктів та теплових мереж і трубопроводів гарячого водопостачання.
Впродовж місяця чи не кожна котельня попри її класифікацію в якості об’єкта життєзабезпечення та стратегічного призначення щонайменше один раз була аварійно відключена від електропостачання.
Загалом же впродовж листопада було допущено 364 випадки зупинки котелень, 330 разів зупинялися центральні теплові пункти, а також багаторазово припинялася робота ІТП в житлових будинках.
Очевидно, що такого роду відключення не лише обмежували спроможність підприємства безперебійно надавати послуги належної якості – адже навіть короткочасне «блимання світла» миттєво призводить до зупинки котельні, для відновлення роботи якої потім потрібно щонайменше пів години, – а й негативно впливали на експлуатоване обладнання.
Протягом цього часу через вимикання та перепади напруги на підприємстві «Луцьктепло» вийшли з ладу 14 електродвигунів на насосах різної потужності, а гідроудари, спричинені зупинками-пусками котелень призвели до 25 поривів на теплових мережах, які аварійні бригади оперативно усували й у вихідні дні.
Та попри труднощі ДКП «Луцьктепло», на яке покладено обов’язки із забезпечення лучан централізованими послугами з постачання теплової енергії та гарячої води, продовжє докладати зусиль для надання послуг належної якості.
Центр обслуговування оновлено для споживачів | Про стійкість трубопроводів до замерзання |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»