вологість:
тиск:
вітер:
За підсумками опалювального сезону 2022/2023 років – попри труднощі – підприємством в повній мірі виконано обов’язок щодо постачання теплової енергії та гарячої води, що централізовано надається споживачам громади міста Луцьк.
У свою чергу впродовж опалювального сезону переважна більшість споживачів вчасно та в повному обсязі здійснювала оплату за спожиті послуги. Проте, частина споживачів продовжувала накопичувати заборгованість, тим самим ставлячи під сумнів можливість ДКП «Луцьктепло» розраховуватися за спожиті енергоносії та можливість надавати послугу з постачання гарячої води із завершенням опалювального сезону.
Так заборгованість населення за послуги станом на 1 травня становить понад 184,3 млн грн. Приріст боргу за опалювальний сезон склав понад 30,9 млн грн. Підприємство продовжує активну роботу з боржниками щодо проведення обов’язкової оплати за фактично отримані послуги.
За період із 01.11.2022 до 01.05.2023 зі 105 споживачами укладено договори реструктуризації на загальну суму 2,8 млн грн. До укладання договорів реструктуризації боржниками самостійно сплачено 1,1 млн грн основного боргу та 236,8 тис грн судових сплат. Окрім того, на завершення опалювального сезону 619 справ передано до суду на примусове стягнення заборгованості злісних неплатників на суму 21 046,4 млн грн.
Звертаємо увагу, що рівень оплати населенням послуг з постачання теплової енергії та гарячої води станом на 1 травня складає 91,3%, що в сумі з накопиченими за попередні місяці опалювального сезону боргами, ставить під загрозу постачання гарячої води вже у травні 2023 року та, як наслідок, проведення якісної підготовки до наступного опалювального сезону.
Шановні споживачі, виходячи з викладеного вище підприємство дякує свідомим споживачам за вчасно проведені оплати, та одночасно вимагає від боржників здійснювати повну і своєчасну оплату поточних нарахувань та погасити заборгованість попередніх періодів.
При цьому вкотре нагадуємо про можливість до судового вирішення погашення заборгованості шляхом укладання договорів реструктуризації. Для цього необхідно звернутися в Центр обслуговування споживачів за адресою м. Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20. Детальна інформація щодо реструктуризації заборгованості доступна в меню «Для дому» - «Реструктуризація боргу» офіційного вебсайту підприємства.
Для контролю стану особових рахунків рекомендуємо споживачам користуватися сервісами Особистого Кабінету побутового споживача ДКП «Луцьктепло» та онлайн-банкінгу, покликаного здійснювати платежі без комісій лише в кілька кліків.
Розпочинаємо підготовку до опалювального сезону 2023/2024 років | Герої не вмирають! |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»