вологість:
тиск:
вітер:
1. Що потрібно, щоб встановити лічильник на під’їзд? Скільки буде кошутувати і коли можна встановити?
1. Прийти до нас за адресою: м. Луцьк, вул.Гулака-Артемовського, 20.;
2. Від 60 до 75 тисяч грн., в залежності від марки лічильника і проекту;
3. Коли прийдете)
Вам необхідно повідомити Вашу домашню адресу, номер контактного телефону. Працівники дільниці з повірки квартирних засобів обліку
ДКП «Луцьктепло» зв’яжуться з Вами та проведуть повірку засобів обліку гарячої води. Після чого буде розглянута можливість проведення перерахунку плати.
Відділ збуту ДКП «Луцьктепло» 773209
ДКП «Луцьктепло» видає технічні умови на встановлення вузла обліку теплової енергії на окрему квартиру лише у будинках з окремим тепловим вводом до квартири у випадку виконання горизонтального розведення трубопроводів системи опалення.
Вам необхідно повідомити Вашу домашню адресу, номер контактного телефону. Працівники дільниці з повірки квартирних засобів обліку
ДКП «Луцьктепло» зв’яжуться з Вами та проведуть повірку засобів обліку гарячої води. Після чого буде розглянута можливість проведення перерахунку плати.
Відділ збуту ДКП «Луцьктепло» 773209
Станом на 10.04.2015 року в м. Луцьку не встановлено жодного багатотарифного лічильника гарячої води типу ЛТ-4Т. Питання щодо встановлення, приймання в експлуатацію та порядок розрахунків за гаряче водопостачання по даного виду лічильникам знаходяться на стадії вирішення.
Технічні умови на встановлення багатотарифного лічильника гарячої води типу ЛТ-4Т не потрібні, але необхідно виготовити проект встановлення такого лічильника, погодити його з ДКП «Луцьктепло», а також укласти договір на гарантійне і післягарантійне обслуговування даного лічильника з спеціалізованою організацію, або виробником.
ДКП «Луцьктепло» видає технічні умови на встановлення вузла обліку теплової енергії на окрему квартиру лише у будинках з окремим тепловим вводом до квартири у випадку виконання горизонтального розведення трубопроводів системи опалення.
Встановлення приладів регулювання та обліку тепла окремої квартири в багатоповерховому житловому будинку з вертикальною однотрубною системою опалення неможливо виконати без суттєвого переобладнання всієї будинкової системи опалення.
Житловий будинок по вул. Шота Руставелі, 15 має саме однотрубну вертикальну систему опалення, тому, рекомендуємо встановити тепловий лічильник на весь будинок, або на під’їзд.
Основним нормативним якісним показником, передбаченим Порядком проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010р. №151 (далі - Порядок) для послуги з централізованого опалення, є температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) – +180С, для наріжних кімнат - +200С. Відповідно до Порядку підставою для проведення перерахунку розміру плати за надання послуг є встановлення факту відхилення якісних та кількісних показників від нормативних.
Тому, Вам необхідно звернутись з колективним зверненням щодо проведення замірів температури повітря у квартирах будинку представниками ДКП «Луцьктепло» та балансоутримувача. По результатах обстеження буде складено трьохсторонній акт, у якому будуть вказані параметри подачі теплоносія на будинок та температуру повітря у квартирах будинку. Якщо температура у житлових приміщеннях буде нижчою від нормативної, встановиться причина надання неякісної послуги. Крім того, відповідно до складеного акту буде проводитись нарахування плати за послугу з централізованого опалення.
Надалі, у разі отримання неякісних послуг мешканцями під»їзду Вам необхідно звертатись до ДКП «Луцьктепло» по телефону 77-32-30.
8. На основі чого мені відключили постачання гарячої води,прошу дати відповідь.
Напишіть, будь ласка, адресу
Розглянувши Ваше електронне звернення від 15 квітня 2016 року ДКП «Луцьктепло» повідомляє наступне.
Статтями 20, 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначені обов'язки споживача та виконавця житлово-комунальних послуг. Зокрема, обов'язком споживача є укладення договору на надання житлово-комунальних послуг, підготовленого виконавцем на основі типового договору, а також оплата житлово-комунальних послуг у строки, встановлені договором або законом, а обов'язком виконавця - надання послуг вчасно та відповідної якості згідно із законодавством та умовами договору, а також підготовка та укладення із споживачем договору про надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Обов'язок наймача (власника) квартири укласти договір на надання житлово-комунальних послуг та оплачувати надані послуги передбачено також пунктом 7 Правил користування приміщеннями житлових будинків, затверджених постановою КМ України № 572 від 08.10.1992 року.
Згідно з п. 5 ч. З ст. 20, 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов'язаний оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про теплопостачання» споживач повинен щомісячно здійснювати оплату теплопостачальній організації за фактично отриману теплову енергію. У разі відмови споживача оплачувати споживання теплової енергії заборгованість стягується в судовому порядку (ст. 25 Закону України «Про теплопостачання»).
Так, відповідно до п. 33 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21.07.2005 року з наступними змінами, споживач зобовязаний вчасно, у встановлений термін, оплачувати надані послуги.
Згідно п.8 зазначених Правил, послуги надаються відповідно до умов договору. П.18 Правил плата за послуги вноситься 20-го числа місяця, що настає за розрахунковим, якщо договором не встановлено інший строк.
Тому проведене нарахування плати за фактично надані послуги з теплопостачання, у разі відсутності укладеного договору, є законним. Тому боржникам рекомендуємо невідкладно погасити наявну заборгованість. У разі не погашення заборгованості ДКП «Луцьктепло» буде змушене вжити до боржників усіх законних методів впливу, що спричинить додаткових матеріальних та моральних збитків.
10. чи можна надіслати заяву онлайн?
Так) Можете по пошті. Можете завітати в наш сервісний центр, вул. Гулака-Артемовського, 20.
Доброго дня.
Відповідь на Ваш лист, насправді є на нашому сайті. Перейдіть, будь ласка за посиланнями:
http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/luchany_v_sichni_zaplatyat_za_opalennya_mayzhe_v_pivtora_razy_bilshe/
http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/meshkantsyam_11_lutskyh_budynkiv_obladnanyh_lichylnykamy_potribno_dbaty_za_ekonomiyu/
Доброго дня. Щоб встановити лічильник на під’їзд, потрібно прийти до нас, вул.Гулака-Артемовського,20 і написати заяву.
Орієнтовна вартість - від 60 до 75 тис. грн. в залежності від марки, типу.
13. Доброго дня.Підскажіть будь ласка по якому тарифу за січень проводиться розрахунок за опалення?
Доброго дня.
Дивлячись чи є у Вас побудинковий лічильник.
Відповідь на Ваш лист, насправді є на нашому сайті. Перейдіть, будь ласка за посиланнями:
http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/luchany_v_sichni_zaplatyat_za_opalennya_mayzhe_v_pivtora_razy_bilshe/
http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/meshkantsyam_11_lutskyh_budynkiv_obladnanyh_lichylnykamy_potribno_dbaty_za_ekonomiyu/
Доброго дня. Насправді ваші батьки заплатять за січень 25, 59. Усе тому, що у них у будинку встановлено лічильник. Ваш будинок - без приладу обліку тепла, тому тариф розраховується від базового 30,07 в залежності від середньо-місячної температури.
Відповідь на Ваш лист, насправді є на нашому сайті. Перейдіть, будь ласка за посиланнями: http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/luchany_v_sichni_zaplatyat_za_opalennya_mayzhe_v_pivtora_razy_bilshe/
http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/meshkantsyam_11_lutskyh_budynkiv_obladnanyh_lichylnykamy_potribno_dbaty_za_ekonomiyu/
http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/lutsk_zaymaye_devyate_mistse_za_deshevyznoyu_tsin_na_teplo/
Індивідуальне опалення в квартирі багатоповерхівки, збудованій раніще 2016 року, не є можливим, адже в таких будинках вертикальна система теплопостачання.
Відключення від централізованого опалення у відповідності із чинною нормативно-правовою базою можливо та доцільно вирішувати тільки за умови відключення ВСЬОГО будинку та згоди ВСІХ власників квартир у будинку перейти на індивідуальне або автономне опалення, з обов’язковим урахуванням затвердженої оптимізованої схеми теплопостачання населеного пункту та стану інженерних мереж.
Окрім цього, зазначимо, що перехід на автономне опалення передбачає реконтрукцію газових та електромереж для збільшення пропускної здатності, а відповідно і здорожчання плати за газ та електроенергію.
16. чому у квартирі ледь теплі батереї враховуючи погодні умови на сьогодні
Ви не вказали адресу, тому відповідь не може бути чіткою.
Стосовно температури батарей у самому будинку - це прерогатива ЖЕКів або ОСББ. ДКП "Луцьктепло" подає теплоносій до будинків із розрахунком, щоб в квартирах температура була не меншою +18 градусів.
Доброго дня. Відповідь на Ваш лист, насправді є на нашому сайті. Перейдіть, будь ласка за посиланням: http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/luchany_v_sichni_zaplatyat_za_opalennya_mayzhe_v_pivtora_razy_bilshe/
Доброго дня. Відповідь на Ваш лист, вже є на нашому сайті. Перейдіть, будь ласка за посиланням:
http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/skilky_luchany_platyly_za_teplo_v_rozrizi_misyatsiv/
Доброго дня. Так. Взаємозалік можливий. Вам необхідно прийти в Центр обслуговування споживачів та написати заяву.
Доброго дня. Ви не вказали точної адреси. Якщо ви вважаєте, що послуга надається неякісно, ви можете звернутися до нас, прийде спеціальна комісія, яка виміряє температуру та визначить причини неякісної послуги.
Згідно із нормативними документами, ДКП «Луцьктепло» зобов’язане забезпечувати температуру повітря в квартирах 18 градусів тепла, та 20 градусів тепла в наріжних кімнатах. При температурі зовнішнього повітря +10 подача теплоносія не припиняється, помпи продовжують працювати. Проте теплоносій, тобто вода, додатково не гріється, її температури вистачає, щоб підтримувати норму. В обідню пору температура буває вищою + 10. Пройдіться Луцьком, зверніть увагу на кількість відкритих кватирок. Отак люди бережуть тепло. А на вечір, коли усі перестануть провітрювати, буде +18. А, якщо ні, то ви звертаєтеся до нас зі скаргою. Приходить комісія, підтверджує, що вас температура нижче норми і вам роблять перерахунок.
Опалювання в квартири подається згідно із температурним графіком. Те, що у Вас гаряче, означає, що у Вас квартира утеплена. Для детальнішою інформації вказуйте, будь-ласка, точну адресу.
Відповіді на Ваші запитання в листі № 1830/18 від 23.03.17.
Нарахування плати за послугу з централізованого опалення мешканцям багатоквартирного житлового будинку за адресою вул. Ш.Руставелі,10 проводиться згідно з показами загальнобудинкового лічильника обліку теплової енергії.
Регулювання подачі теплової енергії на вводі в будинок порушує гідравлічний та тепловий режими системи теплопостачання, прикривання запірної арматури вузла призводить до порушення циркуляції теплоносія по стояках і приладах системи централізованого опалення.
Відповідно до п. 6.7.35 ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування» : - «Не допускається застосовувати запірну арматуру як регулювальну».
Дана вимога дублюється п. 6.3.33. Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 5 березня 2007 р. за № 197/13464: - «Використання запірної арматури для регулювання параметрів теплоносія не дозволяється».
Зідно з «Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року, послуга з централізованого опалення повинна відповідати нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку. Температура повітря в житлових приміщеннях повинна відповідати діючим нормам і правилам - +18ºС (у наріжних кімнатах +20ºС). Зокрема, ДКП «Луцьктепло» постачає теплоносій, дотримуючись температурного графіка роботи джерела виробництва теплової енергії (котельня по вул. Боженка,32), якісні показники якого забезпечують температуру внутрішнього повітря в приміщенні не менше +18ºС.
Якщо є сумніви в показах лічильника, то можете звертатися в ДП "Волиньстандартметрологія" для повірки лічильника.
ДКП "Луцьктепло" планово повіряє лічильники раз на 4 роки.
26. Добрий день чьому на 33 кварталі досі не має гарячої води?
Доброго дня. Ремонтували мережу. Сьогодні до вечора плануємо завершити.
У відповідь на Ваш лист від 05.04.2017р. щодо внесення змін в проект теплопостачання Вашого будинку повідомляю, що з цього приводу слід звертатись до проектної організації.
Відповідальність за обслуговування внутрішньобудинкових систем покладено на ЖКП № 2.
Повірені термометри вузла обліку теплоносія будуть встановлені перед початком опалювального сезону.
ДКП «Луцьктепло» вже і сьогодні не може відновити опалювальний сезон.
Офіційно опалювальний сезон завершився 11 квітня. Про це йдеться у рішенні Луцької міської ради від 29.03.2017 № 21/13.
Для відновлення опалення необхідне колективне звернення більшості мешканців, щоб не виникало проблем з оплатою.
Про це йдеться у розпорядженні № 208 від 14.04.2017, розміщеному на сайті Луцької міської ради, теплоносій подається «за наявності письмового звернення більшості споживачів, що проживають в будинку (ОСББ, будинкового комітету чи ініціативних груп житлових будинків) про необхідність забезпечення теплом».
Наразі ми отримали 40 заяв і 10 дзвінків про прохання відновити опалення. Зауважимо, що за таких же погодних умов ми мали набагато більше заяв, де лучани вимагали виключити опалення.
Окрім цього, невиясненим є питання надання субсидій.
При достатній кількості заяв ми можемо включати окремі будинки, але технологічний процес запуску може затягнутися на три доби.
29. коли буде бігти з гарячого крана гаряча вода а не холодна
Доброго дня. Ви не вказали адресу. Скільки часу у Вас така проблема? Для вирішення Вашого питання необхідні ці деталі.
Добгоро дня. Шановний Василь Семнович, ось і добігає завершення місяць, в який ми Вам мали надати відповідь на ваші чергові запитання. Вчергове писати одне і теж цього разу не будемо. Запрошуємо Вас поспілкуватися на пряму із начальником виробничо-налагоджувальної лабораторії Іщуком Віктором Павловичем у будь-який зручний для Вас час (в робочі години) за адресою: вул. Гулака-Артемовського, 20.
Доброго дня. Зверніться, будь-ласка у центр обслуговування споживачів за адресою вул. Гулака-Артемовського, 20. Там Вам нададуть повну інформацію.
Доброго дня. У ваш будинок подається гаряча вода від котельні, що по вул. Задворецькій. У вас зараз профілактика на два тижні. Про все повідомлялося. І на багатьох інтернет-ресурсах!!! Графік планових відключень був завтверджений ще в травні. http://teplo-dkp.lutsk.ua/ua/u_lutsku_na_planovyy_remont_zupynylysya_5_kotelen/
Доброго дня. На жаль, Департамент ЖКГ Луцької міської ради досі нам не передав на баланс цей лічильник. Тому це питання поки не в нашій компетенції. Звертайтеся, будь-ласка в Департамент.
34. Коли включать опалення в квартирах???
За прогнозом погоди десь на середу 25 показує
ДКП «Луцьктепло» постачає споживачам теплоносій, дотримуючись температурного графіка роботи джерела виробництва теплової енергії, до межі експлуатаційної відповідальності. Межа експлуатаційної відповідальності за технічний стан теплових мереж і внутрішньобудинкових систем централізованого опалення та гарячого водопостачання визначається їх балансовою належністю і встановлюється по зовнішній стіні фундаменту будинку. Тому, для налагодження циркуляції теплоносія через стояки системи теплопостачання та/або водопостачання, Вам необхідно звернутись до виконавця послуг з утримання будинку, на якого покладена відповідальність за технічне обслуговування внутрішньобудинкової мережі централізованого опалення та гарячого водопостачання будинку.
Проте, слід зазначити, що у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року, споживач повiдомляє про це підприємство ДКП «Луцьктепло» в уснiй формi, за допомогою телефонного зв’язку, чи у письмовiй формi. Представники підприємства спільно з виконавцем послуг з утримання будинків комісійно обстежують системи теплоспоживанння або гарячого водопостачання для виявлення причин надання неякісної послуги.
Отже, працівники ДКП «Луцьктепло» можуть організувати комісійне обстеження системи гарячого водопостачання у Вашій квартирі, проте Ви не вказали адресу та не надали контактні телефони для зв’язку. Тому, у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії або/та гарячого водопостачання, просимо повідомляти підприємство по тел.77-32-30 про зручний для Вас час протягом робочого дня для проведення комісійного обстеження. Графік роботи ДКП «Луцьктепло»: з понеділка по четвер - з 8:00 до 17:00, в п’ятницю - з 8:00 до 15:45. Обідня перерва - з 13:00 до 13:45.
ДКП «Луцьктепло» постачає споживачам теплоносій, дотримуючись температурного графіка роботи джерела виробництва теплової енергії в залежності від температури зовнішнього повітря, до межі експлуатаційної відповідальності. Межа експлуатаційної відповідальності за технічний стан теплових мереж і внутрішньобудинкових систем централізованого опалення та гарячого водопостачання визначається їх балансовою належністю і встановлюється по зовнішній стіні фундаменту будинку. Тому, для налагодження циркуляції теплоносія через стояки системи теплопостачання та/або водопостачання, Вам необхідно звернутись до виконавця послуг з утримання будинку, на якого покладена відповідальність за технічне обслуговування внутрішньобудинкової мережі централізованого опалення та гарячого водопостачання будинку.
Проте, слід зазначити, що у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року (далі – Правила), споживач повiдомляє про це підприємство ДКП «Луцьктепло» в уснiй формi, за допомогою телефонного зв’язку, чи у письмовiй формi. Представники підприємства спільно з виконавцем послуг з утримання будинків комісійно обстежують системи теплоспоживанння та/або гарячого водопостачання для виявлення причин надання неякісної послуги.
Тому, у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії, просимо повідомляти підприємство по тел.77-32-30 про зручний для Вас час протягом робочого дня для проведення комісійного обстеження. Графік роботи ДКП «Луцьктепло»: з понеділка по четвер - з 8:00 до 17:00, в п’ятницю - з 8:00 до 15:45 год. Обідня перерва - 13:00-13:45.
Додатково повідомляємо, згідно з Правилами, послуга з централізованого опалення повинна відповідати нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку.
ДКП «Луцьктепло» постачає споживачам теплоносій, дотримуючись температурного графіка роботи джерела виробництва теплової енергії в залежності від температури зовнішнього повітря, до межі експлуатаційної відповідальності. Межа експлуатаційної відповідальності за технічний стан теплових мереж і внутрішньобудинкових систем централізованого опалення та гарячого водопостачання визначається їх балансовою належністю і встановлюється по зовнішній стіні фундаменту будинку. Тому, для налагодження циркуляції теплоносія через стояки системи теплопостачання та/або водопостачання, Вам необхідно звернутись до виконавця послуг з утримання будинку, на якого покладена відповідальність за технічне обслуговування внутрішньобудинкової мережі централізованого опалення та гарячого водопостачання будинку.
Проте, слід зазначити, що у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року (далі – Правила), споживач повiдомляє про це підприємство ДКП «Луцьктепло» в уснiй формi, за допомогою телефонного зв’язку, чи у письмовiй формi. Представники підприємства спільно з виконавцем послуг з утримання будинків комісійно обстежують системи теплоспоживанння та/або гарячого водопостачання для виявлення причин надання неякісної послуги.
Тому, у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії, просимо повідомляти підприємство по тел.77-32-30 про зручний для Вас час протягом робочого дня для проведення комісійного обстеження. Графік роботи ДКП «Луцьктепло»: з понеділка по четвер - з 8:00 до 17:00, в п’ятницю - з 8:00 до 15:45. Обідня перерва - 13:00-13:45.
Додатково повідомляємо, згідно з Правилами, послуга з централізованого опалення повинна відповідати нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку.
ДКП «Луцьктепло» постачає споживачам теплоносій, дотримуючись температурного графіка роботи джерела виробництва теплової енергії в залежності від температури зовнішнього повітря, до межі експлуатаційної відповідальності. Межа експлуатаційної відповідальності за технічний стан теплових мереж і внутрішньобудинкових систем централізованого опалення та гарячого водопостачання визначається їх балансовою належністю і встановлюється по зовнішній стіні фундаменту будинку. Тому, для налагодження циркуляції теплоносія через стояки системи теплопостачання та/або водопостачання, Вам необхідно звернутись до виконавця послуг з утримання будинку, на якого покладена відповідальність за технічне обслуговування внутрішньобудинкової мережі централізованого опалення та гарячого водопостачання будинку.
Проте, слід зазначити, що у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року, споживач повiдомляє про це підприємство ДКП «Луцьктепло» в уснiй формi, за допомогою телефонного зв’язку, чи у письмовiй формi. Представники підприємства спільно з виконавцем послуг з утримання будинків комісійно обстежують системи теплоспоживанння або гарячого водопостачання для виявлення причин надання неякісної послуги.
Тому, у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії, просимо повідомляти підприємство по тел.77-32-30 про зручний для Вас час протягом робочого дня для проведення комісійного обстеження. Графік роботи ДКП «Луцьктепло»: з понеділка по четвер - з 8:00 до 17:00, в п’ятницю - з 8:00 до 15:45 год. Обідня перерва - з 13:00 до 13:45.
Додатково повідомляємо, згідно з «Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року послуга з централізованого опалення повинна відповідати нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку.
39. Як можна до вас дозвонитись( на заміри теплої води)? Телефоную 5 день!
Працівники ДКП «Луцьктепло» можуть виконати комісійне обстеження системи гарячого водопостачання у Вашій квартирі, проте Ви не вказали адресу та не надали контактні телефони для зв’язку. Тому, просимо надати інформацію у форматі: адреса, контактний телефон, перелік робіт для виконання на електронну пошту kontrol@teplo-dkp.lutsk.ua; або повідомити по тел. 773230, 0504383802 день і години, коли буде можливо працівнику підприємства виконати необхідні роботи.
Крім того, отримати кваліфіковану консультацію щодо послуг водо-, теплопостачання, терміну виконання платних послуг, за бажанням, розрахуватися за отримані послуги, за надання платних послуг, Ви можете у «Центрі обслуговування споживачів» за адресою: м. Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20. Контактний телефон: 773200.
Сервісний центр працює щоденно:
Понеділок – четвер: з 08:30 до 16:00, без перерви на обід
П’ятниця: з 08:30 до 15:00.
ДКП «Луцьктепло» постачає споживачам теплоносій, дотримуючись температурного графіка роботи джерела виробництва теплової енергії в залежності від температури зовнішнього повітря, до межі експлуатаційної відповідальності. Межа експлуатаційної відповідальності за технічний стан теплових мереж і внутрішньобудинкових систем централізованого опалення та гарячого водопостачання визначається їх балансовою належністю і визначається по зовнішній стіні фундаменту будинку.
На виконання рішення виконавчого комітету Луцької міської ради №577-1 від 24 вересня 2013 року (далі – Рішення) підприємство не несе відповідальність за утримання у належному технічному стані внутрішньобудинкових систем централізованого гарячого водопостачання та опалення житлових будинків. На виконання Рішення, житлово-комунальні підприємства № 2, 3, 7, 11, Товариство «М.Ж.К.» прийняли від державного комунального підприємства “Луцьктепло” безоплатно в наявному технічному стані внутрішньобудинкові мережі гарячого водопостачання та опалення та надають послуги з їх технічного обслуговування відповідно до затверджених тарифів. Тому, для налагодження циркуляції теплоносія через стояки системи теплопостачання, Вам необхідно звернутись до виконавця послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Опалювальний сезон в м.Луцьку розпочато з 30.10.2019. Нарахування плати за послугу з постачання теплової енергії здійснюватимуться з дати фактичного підключення будинку, тобто, з дня укладання акту подачі теплоносія, що оформляється між виконавцем послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкових територій та майстром теплового району ДКП «Луцьктепло». Якщо будинок не обладнаний приладом обліку теплової енергії, а нарахування здійснюються на 1 м2 площі за нормативами, то вони теж будуть коригуватися з огляду на температуру зовнішнього повітря.
Шановна Тетяно Олексіївно,
Нарахування за послугу з централізованого опалення за особовомим рахунком будуть проведені згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.
Відповідно до опалювальної площі квартири 59,2 м2, розрахункової норми витрат теплової енергії на опалення 1 м2 опалювальної площі житлового будинку не обладнаного тепловим лічильником, діючого тарифу 1847,75 грн/Гкал. Та обов’язково: Довідки про пуск теплоносія до будинку (дата вказана у довідці і буде початком відліку нарахування), Довідки про відсутність послуги з опалення/гарячого водопостачання в межах теплового району.
Вказані довідки подає начальник та майстер теплового району. За дні відсутності послуги плата не нараховується.
Голова ОСББ повинен цікавитися і мати копії довідок для контролю надання послуг з теплопостачання, відповідно і контролю правильності проведення нарахування плати з дати фактичного пуску теплоносія до будинку.
З повагою,
Відділ збуту ДКП "Луцьктепло"
На Ваше електронне звернення ДКП «Луцьктепло» повідомляє наступне.
ДКП «Луцьктепло» проводить експлуатаційне налагодження гідравлічного режиму системи опалення для забезпечення споживачів якісними послугами.
В разі надання неякісних послуг з постачання теплової енергії та/або гарячої води, згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630, підприємство проводить споживачам перерахунок оплати послуги з постачання теплової енергії та/або гарячої води відповідно до складених типових актів-претензій з вказаними температурами внутрішнього повітря/або гарячої води в квартирах згідно з «Порядком проведення перерахунків розміру плати з надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості», затверджених постановою КМУ від 17.02.2010 №151.
Працівники ДКП «Луцьктепло» можуть виконати комісійне обстеження системи опалення у Вашій квартирі та скласти відповідний акт, проте Ви не вказали адресу та не надали контактні телефони для зв’язку. Тому, просимо надати інформацію у форматі: адреса, контактний телефон, перелік робіт для виконання на електронну пошту kontrol@teplo-dkp.lutsk.ua; або повідомити по тел. 283 066, 0504383802 день і години, коли буде можливо працівнику підприємства виконати необхідні роботи.
Графік роботи ДКП «Луцьктепло»: з понеділка по четвер – з 08:00 до 17:00, в п’ятницю – з 08:00 до 15:45. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45.
Додатково повідомляємо, що згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630, послуга з централізованого опалення повинна відповідати нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку.
|
|
|
|
Відправити |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»