вологість:
тиск:
вітер:
ДКП «Луцьктепло» отримує багато звернень щодо появи в квитанціях значних заборгованостей за послугу з постачання гарячої води, не зважаючи на те, що в попередні періоди всі нарахування сплачувалися вчасно і в повному обсязі. Цією публікацією пояснюємо причину появи цих боргів.
Щоб роз’яснити причини появи істотної заборгованості слід повернутися до початку 2020 року, коли підприємство повідомляло про необхідність здійснення метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки.
Відповідно до Закону України від 05.06.2014 № 1314-VII «Про метрологію та метрологічну діяльність», усім абонентам, у яких у 2017 та 2018 роках закінчився міжповірочний інтервал квартирних лічильників гарячої води (таких близько 2000), було вручено персонально, надіслано поштою, розміщено в особистому кабінеті побутового споживача ДКП «Луцьктепло» на офіційному сайті підприємства повідомлення про граничні терміни для проведення метрологічної повірки засобів обліку. Цими повідомленнями споживачі були попереджені, що в разі непроведення повірки до зазначеного в листі терміну, нарахування плати за послугу з постачання гарячої води для особового рахунку буде проводитись згідно із нормою споживання та відповідно до кількості осіб, зареєстрованих у квартирі.
Беручи до уваги карантинні обмеження, ДКП «Луцьктепло» відтермінувало крайні терміни для здійснення повірки лічильників гарячої води, про що повідомлялося на офіційному вебсайті підприємства. Однак, вже з 31 серпня 2020 року споживачів, у яких міжповірочний інтервал для повірки лічильників завершився у 2017 році було переведено на норму споживання.
Тобто, споживачам, які протермінували повірку, здійснено перерахунок за період з 2017 року до 31 серпня 2020 року згідно із нормою споживання та відповідно до кількості осіб, зареєстрованих у квартирі.
З 30 вересня 2020 року це чекає й на тих, у кого міжповірочний інтервал для повірки лічильників завершився у 2018 році.
Звертаємо увагу споживачів – перед проведенням метрологічної повірки та для отримання довідки щодо термінів та способів проведення періодичної метрологічної повірки вам необхідно звернутися в центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» особисто (вул. Гулака Артемовського, 20. Вхід з вулиці) або за телефонами +38 (0332) 773 200, +38 (050) 438 9277, +38 (050) 438 3802, Viber - +38 (050) 438 9277, +38 (050) 250 1021 (з понеділка до четверга – з 08:00 до 16:45, в п'ятницю – з 08:00 до 15:30. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45). Окрім того, ця інформація доступна в Особистому Кабінеті побутового споживача ДКП «Луцьктепло».
На запитання «Чому ви нараховуєте за послуги, які ми не споживали, бо користуємося бойлером?» можемо відповісти наступне. Щоб нарахування не здійснювалися, споживач має звернутися в центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» з проханням опломбувати ввід гарячої води в квартирі в установленому порядку. Кваліфіковану довідку щодо цього також можна отримати в центрі обслуговування споживачів.
Відтак, для уникнення будь-яких непорозумінь наголошуємо на необхідності здійснення вчасної метрологічної повірки всіх засобів вимірювальної техніки.
Адміністрація ДКП «Луцьктепло»
Боротьба з боржниками триває | Ще раз про вибір моделі договірних відносин |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»