вологість:
тиск:
вітер:
Шановні споживачі, повідомляємо вас про тимчасові технічні труднощі в роботі платіжної системи iPay, пов’язаної з переосмисленням способу відображення боргів за спожиті послуги ДКП «Луцьктепло».
З переходом ДКП «Луцьктепло» на нову систему розрахунків з населенням борги за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання почали сумуватися в рядку «Борг «Луцьктепло». Однак, після численних звернень споживачів з проханням розділити борги за опалення та борги за гарячу воду окремо, підприємство звернулося до розробника програмного забезпечення з проханням здійснити такий розподіл. При цьому в споживачів, в яких наявний борг перед ДКП «Луцьктепло» в платіжках за червень 2020 року борг був поділений пропорційно до нарахувань.
Наголошуємо, що загальна сума боргу за послуги після такого розподілу дорівнює загальній заборгованості перед підприємством. У споживачів, які вчасно та в повному обсязі розраховуються за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання такої проблеми немає.
При цьому звертаємо вашу увагу на те, що через доопрацювання програмного забезпечення для розділення платежів за послугами в Особистому кабінеті тимчасово відсутня можливість сплачувати за послуги без комісії через платіжну систему іPау.
Просимо споживачів з розумінням поставитися до даної ситуації, а для здійснення поточної оплати послуг скористатися будь-яким іншим сервісом онлайн банкінгу.
Адміністрація ДКП «Луцьктепло»
Вивчення структури боргів або 23% споживачів утворюють майже 100% боргу | 52 позови на 2,8 млн грн готові для передачі до суду |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»